Uitgave 2-3/2021
Inhoudsopgave (15 Artikelen)
Tijd voor een nieuwe meldingsnorm
J. E. Roseval-Splinter, S. M. Girwar, K. S. van Dijken, S. Sadrzadeh, E. Ruland
COVID-19-gerelateerd schoolverzuim op de basisschool
T. N. de Wit, D. Wolff, J. van den Boogaard, S. A. Reijneveld
Middelbare scholieren met verhoogd ziekteverzuim en depressieve klachten op het spreekuur bij de jeugdarts
A. Donders-Verhagen, E. de Boer, Y. T. M. Vanneste
Is er een relatie tussen SDQ-scores in groep 7 en ziekteverzuim op het voortgezet onderwijs?
I. J. M. L. Peters
De belangrijkste risicofactoren voor spijbelen en schooluitval
J. Gubbels, C. E. van der Put, M. Assink
Ziekteverzuim en ziekteverzuimbegeleiding volgens M@ZL
R. J. H. Schmits, Y. T. M. Vanneste, A. de Rijk
Het aanpakken van ziekteverzuim bij mbo-leerlingen
S. J. van den Toren, C. B. Franse, Y. T. M. Vanneste, R. Bannink, M. Lugtenberg, W. C. Mulder, M. L. A. de Kroon, A. van Grieken, H. Raat
De M@ZL-app: een eHealthapplicatie ter ondersteuning van de aanpak bij ziekteverzuim
I. A. M. Hogerwerf-van Dam, L. N. Douma, M. H. H. Hoogsteder
PATS: jeugdverpleegkundige en jeugdarts werken samen bij schoolziekteverzuim
I. van Delft, A. E. Maduro, A. M. Küpers, M. H. Zunderman-Westeneng, R. Bannink, S. L. Goedhart
Erratum to: Gemiste lessen, gemiste kansen
Y. Vanneste, K. Hoppenbrouwers, M. Boere-Boonekamp