Skip to main content
main-content
Top

wo | Tijdschrift

Kind en adolescent

Kind en adolescent 2/2010

Uitgave 2/2010

Inhoudsopgave ( 11 Artikelen )

01-05-2010 | Redactioneel | Uitgave 2/2010

Bevorderen van sociale interactie: Stairway to heaven?

Erik J. Knorth

01-05-2010 | Artikelen | Uitgave 2/2010

Het Leerkracht Relatie Interview

Interviews met leerkrachten over hun relaties met kleuters met gedragsproblemen
Dr. Jantine L. Spilt, Dr. Helma M. Y. Koomen

01-05-2010 | Artikelen | Uitgave 2/2010

Klein beginnen: over de noodzaak van ontwikkelingsonderzoek naar de rol van waarneming in het ontstaan van psychopathologie

Chantal Kemner

01-05-2010 | Artikelen | Uitgave 2/2010

Evaluatie van een groepsgerichte sociale-vaardigheidstraining voor kinderen met probleemgedrag

Prof. dr. Geert Jan Stams, Prof. dr. Maja Deković, Dr. Peter Prinzie, Drs. Lieve van Geldorp, Drs. Eveline Buttinger

01-05-2010 | Opmerkelijk | Uitgave 2/2010

Effecten van interventies: baat het niet, dan schaadt het niet?

Prof. dr. Maja Deković

01-05-2010 | Opmerkelijk | Uitgave 2/2010

Persoonlijkheid en persoonlijkheidsstoornissen bij kinderen en adolescenten

Prof. dr. Marcel A. G. van Aken

01-05-2010 | Boeken | Uitgave 2/2010

S. L. Odom, R. H. Horner, M. E. Snell, & J. Blacher (Eds.) (2007). Handbook of developmental disabilities. New York/Londen: Guilford Press. 645 p., isbn 978 1 5938 5485 0, $ 95,-

Prof. dr. Rutger Jan van der Gaag

01-05-2010 | Boeken | Uitgave 2/2010

B. F. Pennington (2009). Diagnosing learning disorders. A neuropsychological framework. Londen/New York: Guilford Press. 355 p., isbn 978 1 5338 5714 1, $ 32,-

Prof. dr. Rutger Jan van der Gaag

01-05-2010 | Boeken | Uitgave 2/2010

Ontvangen

01-02-2010 | Uitgave 2/2010

Summaries

Bohn Stafleu van Loghum

01-02-2010 | Uitgave 2/2010

Rectificatie

Bohn Stafleu van Loghum

Recente publicaties