Skip to main content
Top

Kind en adolescent

Uitgave 1/2019

Inhoudsopgave (6 Artikelen)

  • Artikelen

Risicofactoren voor verwaarlozing: een meta-analyse

Tim M. Mulder, Kimberly C. Kuiper, Claudia E. van der Put, Geert-Jan J. M. Stams, Mark Assink

  • Artikelen

Variatie in de vroege trajecten van autismesymptomen

Janne C. Visser, Nanda N. J. Rommelse, Martijn Lappenschaar, Iris J. Servatius-Oosterling, Corina U. Greven, Jan K. Buitelaar

  • Artikelen

Leerkrachtgedrag en de kwaliteit van sociale relaties in de klas: de leerkracht als sociale referent voor de sociale status van de leerling

Marloes M. H. G. Hendrickx, Tim Mainhard, Sophie Oudman, Antonius H. N. Cillessen, Mieke Brekelmans

  • Opmerkelijk

De ene dag is de andere niet: een dynamische kijk op autonomieondersteunend opvoeden

Jolene Van der Kaap-Deeder, Elien Mabbe, Lisa Dieleman, Katrijn Brenning, Maarten Vansteenkiste, Bart Soenens

  • Opmerkelijk

De paradox van de fijne school

Tessa M. L. Kaufman, Gijs Huitsing