Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

05-02-2020 | Bedrijfsvoering

Voorkom een klacht, en laat een klacht geen claim worden

Auteur: Frank van Wijck

Gepubliceerd in: Podosophia | Uitgave 1/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Medische claims van patiënten in de podotherapie zijn een zeldzaamheid. Toch is het ook voor podotherapeuten zaak zich terdege bewust te zijn van het belang van zorgvuldig werken. Dit omvat de zorg voor de patiënt, de communicatie met de patiënt en de verslaglegging van de verleende zorg. Dit artikel schetst de eisen waaraan een podotherapeut in dit opzicht moet voldoen, en welke stappen er het beste gezet kunnen worden, mocht er toch sprake zijn van een klacht.
Metagegevens
Titel
Voorkom een klacht, en laat een klacht geen claim worden
Auteur
Frank van Wijck
Publicatiedatum
05-02-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Podosophia / Uitgave 1/2020
Print ISSN: 0929-5380
Elektronisch ISSN: 1876-5815
DOI
https://doi.org/10.1007/s12481-020-00263-5