Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

05-02-2020 | Bedrijfsvoering | Uitgave 1/2020

Podosophia 1/2020

Voorkom een klacht, en laat een klacht geen claim worden

Tijdschrift:
Podosophia > Uitgave 1/2020
Auteur:
Frank van Wijck

Samenvatting

Medische claims van patiënten in de podotherapie zijn een zeldzaamheid. Toch is het ook voor podotherapeuten zaak zich terdege bewust te zijn van het belang van zorgvuldig werken. Dit omvat de zorg voor de patiënt, de communicatie met de patiënt en de verslaglegging van de verleende zorg. Dit artikel schetst de eisen waaraan een podotherapeut in dit opzicht moet voldoen, en welke stappen er het beste gezet kunnen worden, mocht er toch sprake zijn van een klacht.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Podotherapeut Totaal

Binnen de bundel kunt u gebruik maken van boeken, tijdschriften, e-learnings, web-tv's en uitlegvideo's. BSL Podotherapeut Totaal is overal toegankelijk; via uw PC, tablet of smartphone.

Podosophia

Podosophia stelt zich ten doel de beroepsgroep van podotherapeuten te voorzien van informatie die nodig is voor het inhoudelijk uitoefenen van het vak en het voeren van de praktijk. Daarbij is ook rui ...

Literatuur
Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 1/2020

Podosophia 1/2020 Naar de uitgave

Persoonlijke ontwikkeling

IPO biedt mogelijkheden