Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

15-09-2020 | Correction | Uitgave 5/2021

Journal of Autism and Developmental Disorders 5/2021

Correction to: Early Word Reading of Preschoolers with ASD, Both With and Without Hyperlexia, Compared to Typically Developing Preschoolers

Tijdschrift:
Journal of Autism and Developmental Disorders > Uitgave 5/2021
Auteurs:
Dianne Macdonald, Gigi Luk, Eve-Marie Quintin
Belangrijke opmerkingen
The original article can be found online at https://​doi.​org/​10.​1007/​s10803-020-04628-8.

Publisher's Note

Springer Nature remains neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.
The original version of this article unfortunately contained a mistake in Table 6. The column headings was repeated in the first column along with the text. The corrected Table 6 is given below. ...

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijf je als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw vak. Met het online abonnement heb je toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kun je op je gemak en wanneer het jou het beste uitkomt verdiepen in jouw vakgebied.

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 5/2021

Journal of Autism and Developmental Disorders 5/2021 Naar de uitgave