Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Sociaal Bestek 4/2018

01-07-2018 | Vakkundig aan het werk

Smoezen om niet te hoeven leren?

Auteur: Femke Reijenga

Gepubliceerd in: Sociaal Bestek | Uitgave 4/2018

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Om mijn zoon (18) aan te sporen meer aandacht te besteden aan zijn schoolwerk, googelde ik op mogelijk behulpzame strategieën. Ik kwam op sites terecht met trefwoorden als durf te leren; eindeloos leren; zelf het wiel uitvinden: niet doen; zelf het wiel uitvinden: wel doen; leren voor dummies (excuus) en smoezen om niet te hoeven leren.
Literatuur
Metagegevens
Titel
Smoezen om niet te hoeven leren?
Auteur
Femke Reijenga
Publicatiedatum
01-07-2018
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Sociaal Bestek / Uitgave 4/2018
Print ISSN: 0921-5344
Elektronisch ISSN: 2468-1377
DOI
https://doi.org/10.1007/s41196-018-0103-x

Andere artikelen Uitgave 4/2018

Sociaal Bestek 4/2018 Naar de uitgave

Column uit de beleidspraktijk

Van opsluitwet naar zorgwet – en breder

Actueel

Actueel