Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen 5/2012

01-02-2012 | Forum

Verslag Café Local Public Health ‘Sociale Marketing: de nieuwe weg!?’

Donderdagavond 19 april 2012 in Dek22 te Rotterdam

Auteur: Gerda Wink

Gepubliceerd in: TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen | Uitgave 5/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Sociale Marketing is geen Sociale Media. Wel is het in de brede leefwereld van een doelgroep kijken naar wat voor hen van waarde is om hierin aangrijpingspunten te vinden voor een beoogde gedragsverandering. Vragen die je daarbij kan stellen zijn: wat zijn barrières voor gewenst gedrag en redenen voor ongewenst gedrag? Aan het woord is Julie Huibregtsen (GGD Rotterdam-Rijnmond & Huibregtsen Training & Advies). Zij introduceert de manier van kijken en technieken van Sociale Marketing tijdens deze vierde Café Local bijeenkomst van de Vereniging van Volksgezondheid en Wetenschap. …
Metagegevens
Titel
Verslag Café Local Public Health ‘Sociale Marketing: de nieuwe weg!?’
Donderdagavond 19 april 2012 in Dek22 te Rotterdam
Auteur
Gerda Wink
Publicatiedatum
01-02-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen / Uitgave 5/2012
Print ISSN: 1388-7491
Elektronisch ISSN: 1876-8776
DOI
https://doi.org/10.1007/s12508-012-0106-9

Andere artikelen Uitgave 5/2012

TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen 5/2012 Naar de uitgave