Skip to main content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Kind en adolescent 3/2012

01-08-2012

Summaries

Auteur: Bohn Stafleu van Loghum

Gepubliceerd in: Kind en adolescent | Uitgave 3/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Matthys, W. Impaired neurocognitive functions affect social learning processes in conduct disorders. Kind & Adolescent 33 (3), 120-129 …
Metagegevens
Titel
Summaries
Auteur
Bohn Stafleu van Loghum
Publicatiedatum
01-08-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind en adolescent / Uitgave 3/2012
Print ISSN: 0167-2436
Elektronisch ISSN: 1876-5998
DOI
https://doi.org/10.1007/s12453-012-0022-4

Andere artikelen Uitgave 3/2012

Kind en adolescent 3/2012 Naar de uitgave

OriginalPaper

Opmerkelijk

BibliographicalNote

Boeken