Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-04-2011 | Reactie

Kwaliteitsindicatoren: hoe cliënten er wijzer van kunnen worden. Een reactie.

Auteurs: R.E. Pel-Littel, M.N. Minkman, H.L.G.R. Nies

Gepubliceerd in: Tijdschrift voor Gerontologie en Geriatrie | Uitgave 2/2011

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In bovenstaand commentaar “Indicatoren voor kwaliteit van zorg. Wie worden er wijzer van, de patiënten of de managers?” wordt als casus het Europese PROGRESS-project “Quality management by result-oriented indicators” ingebracht.1 Vilans, landelijk kenniscentrum voor langdurende zorg, heeft namens Nederland aan dit project deelgenomen. De auteurs van het commentaar plaatsen op een aantal punten kanttekeningen bij het project. Op uitnodiging van de redactie geven wij hier graag een reactie op. …
Literatuur
Deze inhoud is alleen zichtbaar als je bent ingelogd en de juiste rechten hebt.
Metagegevens
Titel
Kwaliteitsindicatoren: hoe cliënten er wijzer van kunnen worden. Een reactie.
Auteurs
R.E. Pel-Littel
M.N. Minkman
H.L.G.R. Nies
Publicatiedatum
01-04-2011
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tijdschrift voor Gerontologie en Geriatrie / Uitgave 2/2011
Print ISSN: 0167-9228
Elektronisch ISSN: 1875-6832
DOI
https://doi.org/10.1007/s12439-011-0011-8