Skip to main content
Top

2011 | OriginalPaper | Hoofdstuk

Zelfsturende teams inrichten als rijke leeromgeving

Auteur : Saskia Tjepkema

Gepubliceerd in: Handboek human resource development

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

‘Ik heb het idee dat het leren bij ons spelenderwijs plaatsvindt, geïntegreerd in het werk van alledag. In meer hiërarchische, formele organisaties gebeurt het misschien meer sprongsgewijs, met horten en stoten: je bent aan het werk, dan word je naar een cursus gestuurd omdat men vindt dat je bepaalde competenties of kennis moet opdoen, en dan ga je weer aan de slag in de praktijk. Bij ons loopt het werken en leren heel sterk in elkaar over, het wisselt elkaar vanzelf af, gekoppeld aan de dagelijkse gang van zaken. Er gaat eigenlijk bijna nooit iemand naar cursus. Maar we leren wel heel veel.

Metagegevens
Titel
Zelfsturende teams inrichten als rijke leeromgeving
Auteur
Saskia Tjepkema
Copyright
2011
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-8565-2_23