Skip to main content
main-content

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-06-2018 | Thema ont-bureaucratisering | Uitgave 3/2018

Gegevensuitwisseling tussen hulpverleners en schuldeisers
Sociaal Bestek 3/2018

Versnelling proces schuldhulp door digitale samenwerking

Tijdschrift:
Sociaal Bestek > Uitgave 3/2018
Auteur:
Niels van de Beek
Belangrijke opmerkingen
Niels van de Beek is communicatieadviseur bij Intrum. Intrum draagt bij aan ethisch credit management en een duurzame economie.

Samenvatting

De gegevensuitwisseling tussen schuldhulpverlenende instanties en schuldeisers is al jaren een punt van aandacht. Door het uitblijven van een breed gedragen digitale oplossing worden hulpverleningstrajecten onnodig vertraagd. Een oplossing is dus noodzakelijk. Wat zijn de mogelijkheden? En wat betekent dat voor de schuldenaar, schuldhulpverlenende instantie en schuldeiser?

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

Literatuur
Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 3/2018

Sociaal Bestek 3/2018Naar de uitgave

Vakkundig aan het werk

Het vuur in de broek hebben