Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Sociaal Bestek 3/2018

01-06-2018 | Thema ont-bureaucratisering

Gegevensuitwisseling tussen hulpverleners en schuldeisers

Versnelling proces schuldhulp door digitale samenwerking

Auteur: Niels van de Beek

Gepubliceerd in: Sociaal Bestek | Uitgave 3/2018

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

De gegevensuitwisseling tussen schuldhulpverlenende instanties en schuldeisers is al jaren een punt van aandacht. Door het uitblijven van een breed gedragen digitale oplossing worden hulpverleningstrajecten onnodig vertraagd. Een oplossing is dus noodzakelijk. Wat zijn de mogelijkheden? En wat betekent dat voor de schuldenaar, schuldhulpverlenende instantie en schuldeiser?
Literatuur
1.
go back to reference Schuldeisers aangesloten bij het SHV Loket zijn naast Intrum bijvoorbeeld Bol.com, ENECO, OXXIO en WoonEnergie. Schuldeisers aangesloten bij het SHV Loket zijn naast Intrum bijvoorbeeld Bol.com, ENECO, OXXIO en WoonEnergie.
Metagegevens
Titel
Gegevensuitwisseling tussen hulpverleners en schuldeisers
Versnelling proces schuldhulp door digitale samenwerking
Auteur
Niels van de Beek
Publicatiedatum
01-06-2018
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Sociaal Bestek / Uitgave 3/2018
Print ISSN: 0921-5344
Elektronisch ISSN: 2468-1377
DOI
https://doi.org/10.1007/s41196-018-0079-6

Andere artikelen Uitgave 3/2018

Sociaal Bestek 3/2018 Naar de uitgave

Vakkundig aan het werk

Het vuur in de broek hebben

Arbeidsmarkt in cijfers en trends

Gedragsinzichten als basis voor dienstverlening