Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 4/2017

01-12-2017 | frictie

Lastige ouders, lastige leraren

Auteur: Peter de Vries

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 4/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In de rubriek Frictie geven wisselende auteurs hun visie op een onderwerp dat discussie oproept, of kijken zij kritisch naar een misverstand of dilemma waar professionals in hun werk tegenaan lopen
Literatuur
go back to reference Covey, S.R. (2010). De zeven eigenschappen van effectief leiderschap. Amsterdam: Business Contact. Covey, S.R. (2010). De zeven eigenschappen van effectief leiderschap. Amsterdam: Business Contact.
go back to reference Galenkamp, H. (2006). Bang voor boos? De rol van emoties op veiligheid in de school. Amersfoort: CPS. Galenkamp, H. (2006). Bang voor boos? De rol van emoties op veiligheid in de school. Amersfoort: CPS.
go back to reference Galenkamp, H. (2009). Krachtige leraren, prachtig onderwijs. Amersfoort: CPS. Galenkamp, H. (2009). Krachtige leraren, prachtig onderwijs. Amersfoort: CPS.
go back to reference Lusse, M. (2013). Een kwestie van vertrouwen: Een ontwerpgericht onderzoek naar het verbeteren van het contact met ouders in het ‘grootstedelijke’ vmbo als bijdrage aan preventie van schooluitval. Proefschrift. Rotterdam: Rotterdam University Press. Lusse, M. (2013). Een kwestie van vertrouwen: Een ontwerpgericht onderzoek naar het verbeteren van het contact met ouders in het ‘grootstedelijke’ vmbo als bijdrage aan preventie van schooluitval. Proefschrift. Rotterdam: Rotterdam University Press.
go back to reference Vries, P. de (2017). Handboek Ouderbetrokkenheid 3.0. Amersfoort: CPS. Vries, P. de (2017). Handboek Ouderbetrokkenheid 3.0. Amersfoort: CPS.
Metagegevens
Titel
Lastige ouders, lastige leraren
Auteur
Peter de Vries
Publicatiedatum
01-12-2017
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 4/2017
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-017-0521-9

Andere artikelen Uitgave 4/2017

Kind & Adolescent Praktijk 4/2017 Naar de uitgave

Uit de praktijk

Geheugen