Skip to main content
Top

2016 | OriginalPaper | Hoofdstuk

3. Introductie van de student

Auteurs : Nicolien van Halem, Tera Stuut, Henny Verbeek

Gepubliceerd in: De werkbegeleider in zorg en welzijn

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Dit hoofdstuk gaat over het introduceren van een student in de organisatie, de afdeling of de groep. Hoe komt het eerste contact tot stand, wat is een introductiegesprek en hoe doe je dat? Welke informatie heeft een student nodig van de werkbegeleider en hoe zorg je ervoor dat je de informatie goed doseert en dat deze helder overkomt? Vervolgens gaat het hoofdstuk in op hoe je als werkbegeleider vaststelt wat een student al kan. Kortom, de zaken die de werkbegeleider moet regelen als een student in de praktijk aan het werk gaat.
Metagegevens
Titel
Introductie van de student
Auteurs
Nicolien van Halem
Tera Stuut
Henny Verbeek
Copyright
2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-1212-2_3