Skip to main content
Top

2010 | OriginalPaper | Hoofdstuk

Introduceren van sociale media in de organisatie

Auteurs : Joitske Hulsebosch, Sibrenne Wagenaar

Gepubliceerd in: En nu online...

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Bij enkele organisaties heeft het management al een visie op sociale media ontwikkeld, bij andere organisaties verloopt het proces vooral spontaan. Stel dat je de kracht van sociale media beter en systematischer wilt benutten in je organisatie: hoe pak je dit dan aan? Dat staat centraal in dit hoofdstuk.

Metagegevens
Titel
Introduceren van sociale media in de organisatie
Auteurs
Joitske Hulsebosch
Sibrenne Wagenaar
Copyright
2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-8608-6_6