Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 4/2015

01-12-2015

Gezien en gelezen

Auteur: Bohn Stafleu van Loghum

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 4/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Dit boek is een Nederlandse vertaling van Bright Kids who can’t keep up en is geschreven door twee kinderpsychologen. Vanuit hun klinische achtergrond en onderzoekservaring beantwoorden zij de meest gestelde vragen rond het neuropsychologische concept ‘verwerkingssnelheid’. Ellen Braaten en Brian Willoughby hebben jarenlang onderzoek gedaan naar de verschillen in snelheid van informatieverwerking bij kinderen.
Metagegevens
Titel
Gezien en gelezen
Auteur
Bohn Stafleu van Loghum
Publicatiedatum
01-12-2015
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 4/2015
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-015-0047-y

Andere artikelen Uitgave 4/2015

Kind & Adolescent Praktijk 4/2015 Naar de uitgave

Traumagerichte cognitieve gedragstherapie: Een behandeling voor getraumatiseerde kinderen en hun ouders

‘Gewoon doorzetten en alles opschrijven!’