Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Mindfulness 6/2016

03-10-2016 | Erratum

Erratum to: Examining Ways That a Mindfulness-Based Intervention Reduces Stress in Public School Teachers: a Mixed-Methods Study

Auteurs: Cynthia Taylor, Jessica Harrison, Kyla Haimovitz, Eva Oberle, Kimberly Thomson, Kimberly Schonert-Reichl, Robert W. Roeser

Gepubliceerd in: Mindfulness | Uitgave 6/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Excerpt

Erratum to: Mindfulness (2016) 7:115–129
Metagegevens
Titel
Erratum to: Examining Ways That a Mindfulness-Based Intervention Reduces Stress in Public School Teachers: a Mixed-Methods Study
Auteurs
Cynthia Taylor
Jessica Harrison
Kyla Haimovitz
Eva Oberle
Kimberly Thomson
Kimberly Schonert-Reichl
Robert W. Roeser
Publicatiedatum
03-10-2016
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Mindfulness / Uitgave 6/2016
Print ISSN: 1868-8527
Elektronisch ISSN: 1868-8535
DOI
https://doi.org/10.1007/s12671-016-0620-y

Andere artikelen Uitgave 6/2016

Mindfulness 6/2016 Naar de uitgave

ORTHOGONAL ROTATION IN CONSCIOUSNESS

Lying Down Meditations