Skip to main content
main-content

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-06-2018 | Thema ont-bureaucratisering | Uitgave 3/2018

De klant in de kluwen
Sociaal Bestek 3/2018

De ijzeren wet van regels die zichzelf vermenigvuldigen

Tijdschrift:
Sociaal Bestek > Uitgave 3/2018
Auteur:
Yvette Bommeljé
Belangrijke opmerkingen
Yvette Bommeljé is redactievoorzitter van Sociaal Bestek en eigenaar van Yvet Bommeljé advies en onderzoek.

Samenvatting

Het systeem is te complex, mensen verdwalen, rechten worden onbereikbaar. We hebben het er al jaren over, toch lijkt ont-bureaucratisering ver weg. Gerrit van der Meer, voorzitter van de Landelijke Cliëntenraad, overziet de kloof tussen systeemwereld en leefwereld.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 3/2018

Sociaal Bestek 3/2018Naar de uitgave

Signalement van het cbs

De aftocht van de vaste baan