Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 8/2010

01-08-2010 | Proefschrift

Coassistenten leren het meest van veel patiëntencontacten en feedback

E.A. van Hell. The clinical learning environment: transition, clerkship activities and feedback [Proefschrift]. Groningen: Rijksuniversiteit Groningen, 2009. 128 pagina’s. ISBN 978-94-60700 040-0.

Auteur:    

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 8/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Dit proefschrift bespreekt een onderzoek naar de klinische leeromgeving van coassistenten. Het gaat over de overgang van de preklinische naar de klinische fase (1), over de waardering door coassistenten van de tijdsbesteding (2) en over feedback (3).
Metagegevens
Titel
Coassistenten leren het meest van veel patiëntencontacten en feedback
E.A. van Hell. The clinical learning environment: transition, clerkship activities and feedback [Proefschrift]. Groningen: Rijksuniversiteit Groningen, 2009. 128 pagina’s. ISBN 978-94-60700 040-0.
Auteur
   
Publicatiedatum
01-08-2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 8/2010
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03089241

Andere artikelen Uitgave 8/2010

Huisarts en wetenschap 8/2010 Naar de uitgave

Intermezzo

Problemen