Skip to main content
Top

2011 | OriginalPaper | Hoofdstuk

5 Vragen stellen

Auteurs : Marian Adriaansen, Josien Caris

Gepubliceerd in: Elementaire sociale vaardigheden

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Hoe vind je het op de opleiding? Soms leuk, soms minder leuk.
Bijlagen
Alleen toegankelijk voor geautoriseerde gebruikers
Literatuur
go back to reference Braspenning, J.C.C., Schellevis, F.G. & Grol R.P.T.M. (red.) (2004). Tweede Nationale Studie naar ziekten en verrichtingen in de huisartspraktijk. Kwaliteit huisartsenzorg belicht. NIVEL/WOK, Utrecht/Nijmegen. Braspenning, J.C.C., Schellevis, F.G. & Grol R.P.T.M. (red.) (2004). Tweede Nationale Studie naar ziekten en verrichtingen in de huisartspraktijk. Kwaliteit huisartsenzorg belicht. NIVEL/WOK, Utrecht/Nijmegen.
go back to reference Bugel, P. (2006). Communiceren met adolescenten: valkuilen en tips. Bijblijven 22(7): 281-285.CrossRef Bugel, P. (2006). Communiceren met adolescenten: valkuilen en tips. Bijblijven 22(7): 281-285.CrossRef
go back to reference Burgt, A. van de (2007). Van communicatieonderwijs tot consult. Arts-patiënt communicatie in theorie en praktijk. Masterthesis, Utrecht. Burgt, A. van de (2007). Van communicatieonderwijs tot consult. Arts-patiënt communicatie in theorie en praktijk. Masterthesis, Utrecht.
go back to reference Meeuwesen, L.,Tromp, F., Schouten, B,C. & Harmsen, J.A.M. (2007). ‘Cultural differences in managing information during medical interaction: How does the physician get a clue? Patient Education and Counseling, 67: 183-190.CrossRefPubMed Meeuwesen, L.,Tromp, F., Schouten, B,C. & Harmsen, J.A.M. (2007). ‘Cultural differences in managing information during medical interaction: How does the physician get a clue? Patient Education and Counseling, 67: 183-190.CrossRefPubMed
go back to reference Suurmond, J. & Seeleman, C. (2007). Artsen en patiënten in een multiculturele samenleving. In: Bos, J.C. (red.) Discoursanalyse. Communicatie op de werkvloer. Coutinho. Suurmond, J. & Seeleman, C. (2007). Artsen en patiënten in een multiculturele samenleving. In: Bos, J.C. (red.) Discoursanalyse. Communicatie op de werkvloer. Coutinho.
go back to reference Bijkerk, L. & Heide, W. van der (2010). Haal het beste uit jezelf. Verhoog je persoonlijke effectiviteit. Deel 1. Communiceren, samenwerken en professionaliseren. Bohn Stafleu van Loghum, Houten. Bijkerk, L. & Heide, W. van der (2010). Haal het beste uit jezelf. Verhoog je persoonlijke effectiviteit. Deel 1. Communiceren, samenwerken en professionaliseren. Bohn Stafleu van Loghum, Houten.
go back to reference Dekker, P. & Kanter, W. de (2010). Motiveren kun je leren. Thoeris, Amsterdam. Dekker, P. & Kanter, W. de (2010). Motiveren kun je leren. Thoeris, Amsterdam.
go back to reference Groen M., Jongman, H., & Meggelen, A. van (2006). Praktijkgerichte sociale vaardigheden. Noordhoff Uitgevers, Groningen/Houten. Groen M., Jongman, H., & Meggelen, A. van (2006). Praktijkgerichte sociale vaardigheden. Noordhoff Uitgevers, Groningen/Houten.
go back to reference Halem, N. van, Leeuw, H. de & Stuut, T. (2008). Zakboek werkbegeleiding in zorg en welzijn. Bohn Stafleu van Loghum, Houten.CrossRef Halem, N. van, Leeuw, H. de & Stuut, T. (2008). Zakboek werkbegeleiding in zorg en welzijn. Bohn Stafleu van Loghum, Houten.CrossRef
go back to reference Lang, G. & Molen, H.T. van der (2008). Psychologische gespreksvoering. Een basis voor hulpverlening. Nelissen, Soest. Lang, G. & Molen, H.T. van der (2008). Psychologische gespreksvoering. Een basis voor hulpverlening. Nelissen, Soest.
go back to reference Schulz von Thun, F. (2010). Hoe bedoelt u? Een psychologische analyse van menselijke communicatie. Noordhoff Uitgevers, Groningen/Houten. Schulz von Thun, F. (2010). Hoe bedoelt u? Een psychologische analyse van menselijke communicatie. Noordhoff Uitgevers, Groningen/Houten.
go back to reference Silverman, J., Kurtz, S. & Draper, J. (2006). Vaardig communiceren in de gezondheidszorg. Een evidence-based benadering. Lemma, Den Haag. Silverman, J., Kurtz, S. & Draper, J. (2006). Vaardig communiceren in de gezondheidszorg. Een evidence-based benadering. Lemma, Den Haag.
go back to reference White, M. (2009). Narratieve therapie in de praktijk. Verhalen die werken. Hogrefe, Amsterdam. White, M. (2009). Narratieve therapie in de praktijk. Verhalen die werken. Hogrefe, Amsterdam.
Metagegevens
Titel
5 Vragen stellen
Auteurs
Marian Adriaansen
Josien Caris
Copyright
2011
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9009-0_6