Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 8/2006

01-08-2006 | Nieuws

Tevredenheid over klantgerichtheid en deskundigheid arbeidsadviseur

Auteur:      

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 8/2006

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Een recente evaluatie laat uitsluitend positieve geluiden horen over de arbeidsadviseur. Klanten zijn tevreden over de wijze waarop zij worden behandeld en zijn enthousiast over de klantgerichtheid en deskundigheid van de arbeidsadviseur. Een goed voorbeeld van het centraal stellen van de klant. De klant voelt zich gehoord. Sinds de introductie van de arbeidsadviseur, twee jaar geleden, hebben al meer dan 45.000 klanten een arbeidsadviseur bezocht. Werkzoekenden winnen bij de arbeidsadviseur een onafhankelijk en vrijblijvend advies in over werk en reïntegratie. Vragen bijvoorbeeld over scholing, de krapte op de arbeidsmarkt en de eigen kansen, of een second opinion.
Metagegevens
Titel
Tevredenheid over klantgerichtheid en deskundigheid arbeidsadviseur
Auteur
     
Publicatiedatum
01-08-2006
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 8/2006
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03074442

Andere artikelen Uitgave 8/2006

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 8/2006 Naar de uitgave

Praktijkperikel

Ambtenaren