Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 1/2012

01-03-2012

STUMPERTRAINING

Auteur: Constance Dolman

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 1/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Een nieuwe lente en een nieuw geluid. De kans dat de lezer nu verheugd opspringt bij deze mededeling is gering. Betreft het voor de zoveelste keer dat citaat uit 1889 of komt er nu eindelijk echt iets nieuws? Zelfs de alleronoplettendste lezer heeft inmiddels wel door dat die belofte nimmer wordt waargemaakt. Deze stukjes gaan helemaal nooit over de allerindividueelste expressie van de allerindividueelste emotie. Waarover dan wel? Bezuinigingen, uitgebluste hulpverleners, rare ouders, foute onderzoekers, doorgedraaide onwetende ambtenaren, onwetende doorgedraaide ministers, bureaucratie, idiote regels, nog veel meer idiote regels en nog veel meer bezuinigingen. Dat weten we zo langzamerhand wel, toch? Dat komt ons allen de neus uit. Daarom ditmaal een serieuze poging, echt iets nieuws te bespreken. Volgens mij is dat nagenoeg gelukt. Lees maar. …
Voetnoten
1
1. Hans Christian Andersen
 
2
2. Diego Pos
 
Literatuur
go back to reference Velden, K. van der, (1980). Training in subassertiviteit – naar een gestructureerde aanpak. In: Kees van der Velden (red).Directieve therapie 2. pp 457–471. Deventer: Van Loghum Slaterus BV. Velden, K. van der, (1980). Training in subassertiviteit – naar een gestructureerde aanpak. In: Kees van der Velden (red).Directieve therapie 2. pp 457–471. Deventer: Van Loghum Slaterus BV.
Metagegevens
Titel
STUMPERTRAINING
Auteur
Constance Dolman
Publicatiedatum
01-03-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 1/2012
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-012-0004-y

Andere artikelen Uitgave 1/2012

Kind & Adolescent Praktijk 1/2012 Naar de uitgave