Skip to main content
main-content

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-10-2009 | TP selectief | Uitgave 10/2009

Tandartspraktijk 10/2009

Sociale tandheelkunde

Tijdschrift:
Tandartspraktijk > Uitgave 10/2009
Auteur:
   

Samenvatting

Dit artikel verkent de spanning tussen tandheelkunde als business en tandheelkunde als professie. De commercieel gerichte tandarts is geneigd zijn informatie over een bepaalde behandeling voor de patiënt zo te verwoorden dat de keuze van de patiënt beïnvloed wordt. Voorbeeld is een tandarts die zich voor een commerciële organisatie heeft toegelegd op facings.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Tandarts Totaal

Met BSL houdt u eenvoudig en efficiënt uw vak bij. Met een online abonnement heeft u toegang tot een groot aantal boeken, tijdschriften en online nascholing, zoals e-learnings en web-tv's. Zo kunt u op uw gemak en wanneer het u het beste uitkomt verdiepen in uw vakgebied.

TandartsPraktijk

TandartsPraktijk informeert u over de belangrijkste ontwikkelingen in de tandheelkunde en tandtechniek door praktisch toepasbare klinische artikelen en herkenbare casuïstiek, toegelicht aan de hand van duidelijke kleurenfoto's, röntgenfoto's en tekeningen.

Proefabonnement BSL Tandarts Totaal

Met BSL houdt u eenvoudig en efficiënt uw vak bij. Met dit proefabonnement krijgt u toegang tot een geselecteerd gedeelte van de online bibliotheek. Zo kan u gebruik maken van de online boeken, één e-learning, één web-tv en een aantal video's. 


Tandarts Totaal Proefabonnement 

eerste maand gratis: € 0,-

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 10/2009

Tandartspraktijk 10/2009Naar de uitgave

heynicks hoek

De mens als donut

TP selectief

Traumatologie

agenda

Nationaal

verzekeringsstatistiek

De denkfout over het gemiddelde