Skip to main content
Top

2013 | OriginalPaper | Hoofdstuk

6. Online communiceren via synchroon contact

Auteurs : Marike van Gemert, drs. Carolien van Hoogenhuyze

Gepubliceerd in: Handboek online hulpverlening

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Inleiding

Tijdens chatgesprekken zijn hulpverlener en cliënt in direct ofwel synchroon contact met elkaar. Synchroon online contact lijkt dus het meest op face-to-face of telefonisch contact. Gesprekstechnieken die je tijdens face-to-face contacten inmiddels meestal automatisch gebruikt, zet je ook nu in. Als het goed is, hoef je online dus niet ineens heel anders te gaan werken dan je al doet.
Metagegevens
Titel
Online communiceren via synchroon contact
Auteurs
Marike van Gemert
drs. Carolien van Hoogenhuyze
Copyright
2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-0377-9_6