Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 13/2003

01-12-2003 | Ingezonden

Medisch callcenter 3

Auteur:    

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 13/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Samen met een collegapraktijk in ons dorp deed ik mee aan de pilot Medical Call Center van Achmea zoals door Spelten en Gubbels beschreven (H&W 2003; 46;543-6). Onze assistente was eraan gewend om met actuele dossiergegevens voor de neus de telefoon op te nemen en een adequate triage met bijbehorend advies of spreekuurplanning toe te passen en vast te leggen. We bespraken op vaste momenten haar triage en haar adviezen. Deelname aan een pilot leek ons een nobel streven, want los van de hectiek van een pilot, leek de rust aan de telefoon op desbetreffende dagdelen ons prettig.
Metagegevens
Titel
Medisch callcenter 3
Auteur
   
Publicatiedatum
01-12-2003
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 13/2003
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03083205

Andere artikelen Uitgave 13/2003

Huisarts en wetenschap 13/2003 Naar de uitgave