Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 13/2003

01-12-2003 | Ingezonden

Medisch callcenter 2

Auteur:    

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 13/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Sardeman concludeert in zijn commentaar over de medische callcenters dat de inspectie een medisch callcenter een risicovol experiment vindt.
Voetnoten
1
Sardeman RC. Medische callcenters: een heikele zaak. Huisarts Wet 2003;46:537.
 
2
Lucassen PLBJ. Medische callcenters zijn strijdig met goed huisartsgeneeskundig handelen. Huisarts Wet 2003;46:538.
 
3
Van den Bosch W, Doveren M, Marks A, Van Damme R. Veranderingen in de huisartsenpraktijk vragen om managementondersteuning. Huisarts Wet 2003;46:547-51.
 
Metagegevens
Titel
Medisch callcenter 2
Auteur
   
Publicatiedatum
01-12-2003
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 13/2003
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03083204

Andere artikelen Uitgave 13/2003

Huisarts en wetenschap 13/2003 Naar de uitgave

In de praktijk

Charmeoffensief