Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 11/2002

01-11-2002 | Boeken

Marketing voor de zorg

Auteur: Bert Groot Roessink

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 11/2002

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

‘Marketing is geen luxe, maar een instrument dat van doorslaggevend belang kan zijn voor toekomstige ontwikkelingen van instellingen in de gezondheidszorg,’ zo luidt een van de vele stellingen waarmee de schrijvers proberen de lezer van zijn vooroordelen over marketing te ontdoen.
Literatuur
go back to reference Oyen FGPH, De Schuyteneer GFA. Marketing voor de zorg, een praktische handleiding: het marketingconcept als hulpmiddel voor strategieontwikkeling. Maarssen: Elsevier gezondheidszorg, 2002. 136 pagina's, € 29,50. ISBN 90-352-2450-7 Oyen FGPH, De Schuyteneer GFA. Marketing voor de zorg, een praktische handleiding: het marketingconcept als hulpmiddel voor strategieontwikkeling. Maarssen: Elsevier gezondheidszorg, 2002. 136 pagina's, € 29,50. ISBN 90-352-2450-7
Metagegevens
Titel
Marketing voor de zorg
Auteur
Bert Groot Roessink
Publicatiedatum
01-11-2002
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 11/2002
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03082839

Andere artikelen Uitgave 11/2002

Huisarts en wetenschap 11/2002 Naar de uitgave