Skip to main content
Top

2016 | OriginalPaper | Hoofdstuk

14. Het cognitieve model en g-schema’s bij ingrijpende gebeurtenissen

Auteurs : M. van der Gaag, J. van der Plas

Gepubliceerd in: Doelgericht begeleiden in de psychiatrie

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Er zijn verschillende leermechanismen en -modellen. In paragraaf 14.1 gaan we kort in op verschillende manieren van leren. In paragraaf 14.2 gaan we in op het cognitieve model van leren met de bijbehorende g-schema’s.
Metagegevens
Titel
Het cognitieve model en g-schema’s bij ingrijpende gebeurtenissen
Auteurs
M. van der Gaag
J. van der Plas
Copyright
2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-1570-3_14