Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-04-2012 | Online

Een persoonlijk leernetwerk opbouwen via sociale media

Auteurs: S. Wagenaar, J. Hulsebosch

Gepubliceerd in: Psychopraktijk | Uitgave 2/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Sociale media zijn niet alleen tools die kunnen ondersteunen bij online zorg. Je kunt ze ook heel goed gebruiken voor het bijhouden van vakkennis, netwerken en het vormgeven van eigen professionalisering. In deze bijdrage gaan we hier nader op in.
Literatuur
2.
3.
go back to reference 29% van de instellingen is actief op Twitter, tegen 42% van alle gezondheidsinstellingen, 7% is actief op Youtube tegen 24% van alle instellingen. Zie: social media monitor zorg van maart 2011:www.socialmediamonitorzorg.nl/ 29% van de instellingen is actief op Twitter, tegen 42% van alle gezondheidsinstellingen, 7% is actief op Youtube tegen 24% van alle instellingen. Zie: social media monitor zorg van maart 2011:www.​socialmediamonit​orzorg.​nl/​
5.
go back to reference En nu online. Sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren (Houten: Bohn Stafleu van Loghum, 2010). Deel 1van dit boek gaat dieper in op manieren waarop je als professionals kunt bijblijven via sociale media. En nu online. Sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren (Houten: Bohn Stafleu van Loghum, 2010). Deel 1van dit boek gaat dieper in op manieren waarop je als professionals kunt bijblijven via sociale media.
Metagegevens
Titel
Een persoonlijk leernetwerk opbouwen via sociale media
Auteurs
S. Wagenaar
J. Hulsebosch
Publicatiedatum
01-04-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Psychopraktijk / Uitgave 2/2012
Print ISSN: 1878-4844
Elektronisch ISSN: 2210-7754
DOI
https://doi.org/10.1007/s13170-012-0025-0