Skip to main content
Top

2016 | OriginalPaper | Hoofdstuk

3 Strategisch management

Auteurs : Ad Evers, Aernout Leezenberg

Gepubliceerd in: Ondernemen in de fysiotherapie

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samevatting

Strategisch management lijkt iets voor grote bedrijven. Dat Philips een strategie moet hebben om te kunnen concurreren met Sony, dat begrijpt iedereen. Dat supermarkten als AH en C1000 een plan moeten hebben, spreekt voor zich. Maar heb je als ondernemer in de fysiotherapie die al twintig jaar in het vak zit, inmiddels zes fysiotherapeuten in dienst heeft en binnenkort een diëtiste in het team erbij heeft, ook een strategisch plan nodig? Dat zit toch in je hoofd?!
Metagegevens
Titel
3 Strategisch management
Auteurs
Ad Evers
Aernout Leezenberg
Copyright
2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-1594-9_3