Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 8/2007

01-08-2007 | Journaal

Zoete pilletjes

Auteur:    

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 8/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Anders dan in de Verenigde Staten is het in de Europese Gemeenschap verboden om reclame voor geneesmiddelen te maken die rechtstreeks gericht is op de consument. In een eerder journaaltje zagen we al dat de reclame in de VS allerminst objectief is, zodat we ons gelukkig mogen prijzen met deze situatie.
Literatuur
go back to reference Brown H. Sweetening the pill. Can big pharma be trusted to provide independent health information to patients? BMJ 2007;334: 664-6.CrossRefPubMed Brown H. Sweetening the pill. Can big pharma be trusted to provide independent health information to patients? BMJ 2007;334: 664-6.CrossRefPubMed
Metagegevens
Titel
Zoete pilletjes
Auteur
   
Publicatiedatum
01-08-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 8/2007
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03085253

Andere artikelen Uitgave 8/2007

Huisarts en wetenschap 8/2007 Naar de uitgave

In de praktijk

Dok met bloemen