Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Jeugd en Co 7-8/2012

01-12-2012

Wieleestwat

Auteur: Bohn Stafleu van Loghum

Gepubliceerd in: Jeugd en Co | Uitgave 7-8/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Wie is nou eigenlijk de klant in de jeugdzorgsector? Het antwoord is niet zo eenvoudig als het lijkt. Het zijn niet de jongeren of hun ouders. Dat begreep ik na het lezen van De onmisbaarheidsfactor van Floris Hurts, in het kader van mijn MBA-studie bedrijfskunde. Het stond op de literatuurlijst, maar eerlijk gezegd las ik het pas ná zijn inspirerende college. Hurts beantwoordt de vraag: hoe richt je je dienstverlening zo in, dat klanten niet meer zonder je willen? Ik worstelde hiermee, want die vraag is wat vreemd als je ouders en hun kinderen als klanten ziet. …
Metagegevens
Titel
Wieleestwat
Auteur
Bohn Stafleu van Loghum
Publicatiedatum
01-12-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Jeugd en Co / Uitgave 7-8/2012
Print ISSN: 1873-9164
Elektronisch ISSN: 1876-6080
DOI
https://doi.org/10.1007/s12449-012-0129-7

Andere artikelen Uitgave 7-8/2012

Jeugd en Co 7-8/2012 Naar de uitgave

EditorialNotes

Vraag 1: Waarom?

Gastcolumn Fokko Witteveen

De Buschauffeur Die Iedereen Raakte

Voor De Rechtbank

Een Lange Kater