Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 3/2006

01-03-2006 | Berichten uit het NCVB

Vragen over Beroepsziekten Bij het Nederlands Centrum voor Beroepsziekten, Coronel Instituut, AMC

Auteur:    

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 3/2006

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

De helpdesk van het Nederlands Centrum voor Beroepsziekten (NCvB) is een belangrijk middel voor de individuele overdracht van kennis over beroepsziekten. Ging het stellen van vragen vroeger vooral per telefoon, nu is het voornamelijk via de website of per e-mail. De elektronische weg maakt de logistiek en de registratie van vragen eenvoudiger en efficiënter. Bij casuïstiek wordt nog vaak telefonisch overlegd. Bedrijfsartsen blijven de grootste categorie vragenstellers vormen en daarnaast worden vragen gesteld door o.a. beleidsmedewerkers van ministeries, brancheorganisaties, andere medici en arbo-adviseurs. In de tabel wordt een overzicht van de vragenstellers gegeven.
Metagegevens
Titel
Vragen over Beroepsziekten Bij het Nederlands Centrum voor Beroepsziekten, Coronel Instituut, AMC
Auteur
   
Publicatiedatum
01-03-2006
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 3/2006
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03074357

Andere artikelen Uitgave 3/2006

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 3/2006 Naar de uitgave

Boekbespreking

Burn-out