Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 8/2005

01-08-2005 | In de praktijk

Toetsing in de huisartsopleiding (6): Deskundigheidsbevordering

Auteur: Paul Ram

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 8/2005

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In een serie neemt In de praktijk een kijkje in de wereld van toetsing in de huisartsopleiding. In de vorige bijdragen is stilgestaan bij de kernbegrippen ‘meten, waarderen en beslissen’, waarbij de haio’s Peter en Petra op de voet werden gevolgd. Vijf W-vragen: ‘wat toetst men, waartoe, waarmee, wanneer en (met) wie?’ vormen de leidraad bij toetsing. In deze aflevering staat het toetsen van stafleden, huisartsbegeleiders en gedragswetenschappers centraal.
Metagegevens
Titel
Toetsing in de huisartsopleiding (6): Deskundigheidsbevordering
Auteur
Paul Ram
Publicatiedatum
01-08-2005
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 8/2005
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03084324

Andere artikelen Uitgave 8/2005

Huisarts en wetenschap 8/2005 Naar de uitgave