Skip to main content
Top

2009 | OriginalPaper | Hoofdstuk

13. Toepassen van de strategieën

Auteur : Huub Buijssen

Gepubliceerd in: ‘Mijn moeder lag om 11 uur nóg in bed’

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Reageren op kritiek kost tijd. Reageren op klachten kost zelfs bergen tijd. En ook nog eens heel veel energie. Negentig procent van door personeel aan familie besteedde tijd gaat doorgaans naar de bijzonder kritische verwanten en/of naar de verwanten met veel vragen of wensen. Voor de overige verwanten blijft dus maar tien procent van de tijd over (Geelen, 2009).
Metagegevens
Titel
Toepassen van de strategieën
Auteur
Huub Buijssen
Copyright
2009
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-7798-5_14