Skip to main content
Top

2013 | OriginalPaper | Hoofdstuk

12. Tips voor de training

Auteurs : Martine de Bruijne, Drs. Patricia Antersijn-de Keulenaar

Gepubliceerd in: Medisch teamwork

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Inleiding

Bij het implementeren van Crew Resource Management (CRM) in de gezondheidszorg speelt training een belangrijke rol. De meeste professionals die momenteel werkzaam zijn in de gezondheidszorg hebben in hun opleiding niet of nauwelijks scholing gehad over CRM-principes.
Bijlagen
Alleen toegankelijk voor geautoriseerde gebruikers
Literatuur
go back to reference Kolb DA. Experiential learning: experience as the source of learning and development. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall, 1984. Kolb DA. Experiential learning: experience as the source of learning and development. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall, 1984.
go back to reference Kemper P, Noord I van, Bruijne MC de, Knol D, Wagner C, Dyck C van. Development and validation of the Explicit Professional Oral Communication (EPOC) measurement tool for observing non-technical skills in health care. BMJ Qual Saf. 2013, in press. Kemper P, Noord I van, Bruijne MC de, Knol D, Wagner C, Dyck C van. Development and validation of the Explicit Professional Oral Communication (EPOC) measurement tool for observing non-technical skills in health care. BMJ Qual Saf. 2013, in press.
Metagegevens
Titel
Tips voor de training
Auteurs
Martine de Bruijne
Drs. Patricia Antersijn-de Keulenaar
Copyright
2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9898-0_12