Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Journal of Abnormal Child Psychology 3/2004

01-06-2004

The Impact of Tutoring on Early Reading Achievement for Children With and Without Attention Problems

Auteurs: David L. Rabiner, Patrick S. Malone, Conduct Problems Prevention Research Group

Gepubliceerd in: Research on Child and Adolescent Psychopathology | Uitgave 3/2004

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
The Impact of Tutoring on Early Reading Achievement for Children With and Without Attention Problems
Auteurs
David L. Rabiner
Patrick S. Malone
Conduct Problems Prevention Research Group
Publicatiedatum
01-06-2004
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Research on Child and Adolescent Psychopathology / Uitgave 3/2004
Print ISSN: 2730-7166
Elektronisch ISSN: 2730-7174
DOI
https://doi.org/10.1023/B:JACP.0000026141.20174.17

Andere artikelen Uitgave 3/2004

Journal of Abnormal Child Psychology 3/2004 Naar de uitgave