Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 9/2009

01-09-2009 | Intermezzo

Taalbraken

Auteur:    

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 9/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In de zorgsector heerst de dorre smaak van de communicatiedeskundige. Die heeft het Klanten Contact Centrum verzonnen, Customer Care Coordination, Zorggroep, Zorglijn, Zorgloket, Multifunctioneel Centrum en Integraal Team. Hier is een nieuwe lelijkerd bijgekomen, het Service Punt Z. Weer een nietszeggende braakbal van letters. Bij ons weet één wijkverpleegkundige wat Service Punt Z is. Maar zij heeft er een cursus voor gevolgd als zorgcoördinator Integraal Team. De rest heeft geen idee.
Metagegevens
Titel
Taalbraken
Auteur
   
Publicatiedatum
01-09-2009
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 9/2009
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03085726

Andere artikelen Uitgave 9/2009

Huisarts en wetenschap 9/2009 Naar de uitgave

Kleine kwaal

Kater

Implementatie

Ouderenzorg

Huisartsenzorg in cijfers

De opkomst van de HIDHA’S