Skip to main content
Top

2009 | OriginalPaper | Hoofdstuk

11. Strategie 9 – Afspraken nakomen

Auteur : Huub Buijssen

Gepubliceerd in: ‘Mijn moeder lag om 11 uur nóg in bed’

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Drie jaar geleden had ik een keer grote problemen met internet. Door een fout van Nederlands bekendste provider werd ik afgesloten. In totaal heb ik zo’n dertig uur aan de telefoon gehangen om mijn problemen aan de helpdesk uit te leggen en om hulp te vragen. Keer op keer kreeg ik de belofte en toezegging dat de problemen snel verholpen zouden worden. Vervolgens bleef het weken stil. Tot ik dan ten einde raad zelf maar weer ging bellen, om te merken dat men in de tussentijd geen centimeter was opgeschoven. Aangetekende brieven die ik ten einde raad schreef aan de directie werden beantwoord met snelle, beleefde telefoontjes met dezelfde beloftes. Maar meer dan beloftes waren het niet. Vijf maanden duurde het voordat ik mijn vertrouwde e-mailadres weer terug had en weer was aangesloten.
Metagegevens
Titel
Strategie 9 – Afspraken nakomen
Auteur
Huub Buijssen
Copyright
2009
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-7798-5_12