Skip to main content
Top

2013 | OriginalPaper | Hoofdstuk

7. Scoring

Auteurs : S.J van der Meulen, C.F Slofstra-Bremer, H.C Lutje Spelberg

Gepubliceerd in: Communicatieve Intentie Onderzoek (CIO)

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

De betrouwbaarheid van de scoring is beter wanneer de gebruiker de richtlijnen voor het scoren kent en opvolgt. Alleen dan kunnen de ruwe scores verantwoord worden omgezet in standaardscores. Dit hoofdstuk handelt over de vraag wanneer een gedraging als aanwezig of afwezig moet worden beoordeeld. De algemene regel is: als het gedrag tijdens de uitvoering van het CIO is gezien, wordt er ‘ja’ gescoord en dat betekent dat het gedrag tot het repertoire van het kind behoort (ook al wordt het misschien niet geheel beheerst).
Metagegevens
Titel
Scoring
Auteurs
S.J van der Meulen
C.F Slofstra-Bremer
H.C Lutje Spelberg
Copyright
2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-2531-3_7