Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 5/2014

01-05-2014 | Journaal

Samen leren en werken

Auteur: Wilma Spinnewijn

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 5/2014

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Een voorwaarde voor goede samenwerking tussen partijen en het slagen van een project is dat eenieder over de juiste (en liefst dezelfde) informatie beschikt. In de eerste lijn is het aanbieden van nascholingen voor huisarts en praktijkondersteuner of praktijkassistent een voorbeeld van zo’n samenwerkingsproject, met name op het gebied van complexe medische zorg. Dat lijkt efficiënt en voor de hand liggend, maar werkt het ook?
Literatuur
go back to reference Oeseburg B, et al. Interprofessional education in primary care for the elderly: a pilot study. BMC Medical Education 2013;13:161. PubMedCrossRef Oeseburg B, et al. Interprofessional education in primary care for the elderly: a pilot study. BMC Medical Education 2013;13:161. PubMedCrossRef
Metagegevens
Titel
Samen leren en werken
Auteur
Wilma Spinnewijn
Publicatiedatum
01-05-2014
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 5/2014
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/s12445-014-0117-7

Andere artikelen Uitgave 5/2014

Huisarts en wetenschap 5/2014 Naar de uitgave

Column

Gelijk

Spreekuur

Wondroos

Praktische epidemiologie

Steekproefgrootte