Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 8/2003

01-08-2003 | Lezersforum

Repliek op Dalebout

Auteurs: A. N. H. Weel, M. J. Kelder, G. L. Hissink Muller

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 8/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Wij zijn de heer Dalebout erkentelijk voor zijn waardevolle aanvulling op ons artikel in de reeks Dilemma's voor bedrijfsartsen: Reageren op Agressie? Wij hebben in dit artikel bewust weinig aandacht besteed aan de achtergronden van agressief gedrag van cliënten in de spreekkamer van de bedrijfsarts. Centraal stond namelijk de vraag hoe je hierop als bedrijfsarts moet reageren. Vandaar dat de casusbeschrijving, zoals de heer Dalebout terecht constateert, alle ingrediënten bevat voor een agressieve reactie van een cliënt-werknemer.
Literatuur
go back to reference Martines T de. Agressie en pressie in de praktijk van de bedrijfsarts. Tijdschr Bedrijfs Verzekeringsgeneeskd 2002; 10: 100-103.CrossRef Martines T de. Agressie en pressie in de praktijk van de bedrijfsarts. Tijdschr Bedrijfs Verzekeringsgeneeskd 2002; 10: 100-103.CrossRef
Metagegevens
Titel
Repliek op Dalebout
Auteurs
A. N. H. Weel
M. J. Kelder
G. L. Hissink Muller
Publicatiedatum
01-08-2003
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 8/2003
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03073912

Andere artikelen Uitgave 8/2003

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 8/2003 Naar de uitgave

Lezersforum

Reactie 1

Lezersforum

Reactie 2