Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 2/2006

01-02-2006 | Journaal

Patiënttevredenheid niet het belangrijkste

Auteur:    

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 2/2006

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

samenvatting

Bij een bezoek aan de huisarts vinden patiënten hun eigen tevredenheid over het consult helemaal niet zo belangrijk. Dat is de toch wel verrassende uitkomst van Zweeds onderzoek naar factoren die patiënten belangrijk vinden bij een consult aan de huisarts.
Literatuur
go back to reference Andén A, et al. Satisfaction is not all – patients’ perceptions of outcome of general practice consultations, a qualitative study. BMC Fam Pract 2005;6:43.CrossRefPubMed Andén A, et al. Satisfaction is not all – patients’ perceptions of outcome of general practice consultations, a qualitative study. BMC Fam Pract 2005;6:43.CrossRefPubMed
Metagegevens
Titel
Patiënttevredenheid niet het belangrijkste
Auteur
   
Publicatiedatum
01-02-2006
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 2/2006
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03084622

Andere artikelen Uitgave 2/2006

Huisarts en wetenschap 2/2006 Naar de uitgave

In de praktijk

Mijmerspreekuur