Skip to main content
Top

2010 | OriginalPaper | Hoofdstuk

Overtuigingskracht en beïnvloeding

Zes beïnvloedingstechnieken als constructieve hulpmiddelen

Auteurs : Nina Lazeron, Ria van Dinteren

Gepubliceerd in: Brein@work

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Hoe krijg je de buurman zover dat hij met je zware koffers sjouwt? En hoe verkoop je het snelst iets op internet? Kortom: hoe krijg je meer overtuigingskracht? Marloes Zevenhuizen luisterde tijdens een seminar naar Robert Cialdini, internationaal expert op het gebied van beïnvloeding – en bracht zijn adviezen in de praktijk.

Metagegevens
Titel
Overtuigingskracht en beïnvloeding
Auteurs
Nina Lazeron
Ria van Dinteren
Copyright
2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-7816-6_11