Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Cognitive Therapy and Research 2/2002

01-04-2002

A Combined Cognitive–Behavioral Family Education Intervention for Depression in Children: A Treatment Development Study

Auteurs: Joan Rosenbaum Asarnow, Cynthia V. Scott, Jim Mintz

Gepubliceerd in: Cognitive Therapy and Research | Uitgave 2/2002

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
A Combined Cognitive–Behavioral Family Education Intervention for Depression in Children: A Treatment Development Study
Auteurs
Joan Rosenbaum Asarnow
Cynthia V. Scott
Jim Mintz
Publicatiedatum
01-04-2002
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Cognitive Therapy and Research / Uitgave 2/2002
Print ISSN: 0147-5916
Elektronisch ISSN: 1573-2819
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1014573803928

Andere artikelen Uitgave 2/2002

Cognitive Therapy and Research 2/2002 Naar de uitgave