Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Psychological Research 2/1998

01-06-1998 | ORIGINAL ARTICLE

Learning versus behavioral expression of the learned: The effects of a secondary tone-counting task on implicit learning in the serial reaction task

Auteurs: Peter A. Frensch, Jennifer Lin, Axel Buchner

Gepubliceerd in: Psychological Research | Uitgave 2/1998

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Learning versus behavioral expression of the learned: The effects of a secondary tone-counting task on implicit learning in the serial reaction task
Auteurs
Peter A. Frensch
Jennifer Lin
Axel Buchner
Publicatiedatum
01-06-1998
Uitgeverij
Springer-Verlag
Gepubliceerd in
Psychological Research / Uitgave 2/1998
Print ISSN: 0340-0727
Elektronisch ISSN: 1430-2772
DOI
https://doi.org/10.1007/s004260050015

Andere artikelen Uitgave 2/1998

Psychological Research 2/1998 Naar de uitgave