Skip to main content
Top

2002 | OriginalPaper | Hoofdstuk

LEREN

Auteur : Frans Siegers

Gepubliceerd in: Handboek supervisiekunde

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

In dit hoofdstuk bouw ik voort op wat ik in hoofdstuk 6 ontwikkeld heb. Eerst zeg ik iets over de opvatting over leren waarvan in supervisie wordt uitgegaan (zie par. 9.1). Het gaat in supervisieleren om intentioneel leren, leren op basis van zelfsturing en om een constructivistische opvatting over leren waarin de supervisant als lerende centraal staat.

Metagegevens
Titel
LEREN
Auteur
Frans Siegers
Copyright
2002
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9781-5_10