Skip to main content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 3/2022

01-09-2022 | Ten geleide

Leren begrijpen

Auteur: Marike Serra

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Binnenkort ronden we het Landelijk onderzoek Ketenbreed Leren af, een onderzoek waarin we samen met een heel aantal jeugdhulppartners de zorgtrajecten in kaart hebben gebracht van jeugdigen die een vorm van jeugdhulp kregen, waarbij ze ook verbleven in een instelling. Dat kon bijvoorbeeld een jeugd-GGZ-instelling, een orthopedagogisch behandelcentrum of een instelling voor (geslo-ten) jeugd- en opvoedhulp zijn. Een van de belangrijke bevindingen uit dit onderzoek sluit aan bij het artikel van Hilde Tempel en collega's. Hulpverleners zijn te vaak gericht op het vinden van oplossingen voor de klachten zonder dat zorgvuldig is gekeken naar de factoren die de klachten in stand houden. …
Metagegevens
Titel
Leren begrijpen
Auteur
Marike Serra
Publicatiedatum
01-09-2022
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2022
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-022-1211-9

Andere artikelen Uitgave 3/2022

Kind & Adolescent Praktijk 3/2022 Naar de uitgave

Gezien en gelezen

Gezien &gelezen

vakbekwaam redeneren

Zie kind niet over het hoofd