Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 11/2007

01-11-2007 | Journaal

Kleutersmaak

Auteur:    

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 11/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In een goed doordacht experiment kregen 63 kinderen in de leeftijd van 3 tot 5 jaar paren van identieke hapjes en drankjes aangeboden, het ene voorzien van het McDonald’s logo, het andere merkloos, met de vraag wat ze het lekkerst vonden.
Literatuur
go back to reference Robinson TN, et al. Effects of fast food branding on young children’s taste preferences. Arch Pediatr Adolesc Med 2007;161:729-7.CrossRef Robinson TN, et al. Effects of fast food branding on young children’s taste preferences. Arch Pediatr Adolesc Med 2007;161:729-7.CrossRef
Metagegevens
Titel
Kleutersmaak
Auteur
   
Publicatiedatum
01-11-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 11/2007
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03085325

Andere artikelen Uitgave 11/2007

Huisarts en wetenschap 11/2007 Naar de uitgave

In de praktijk

Dok’s opvolgster