Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 11/2017

01-11-2017 | journaal

Invloed leeromgeving op opleidingsresultaten

Auteur: Sjoerd Hobma

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 11/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Opleidingsresultaten zijn afhankelijk van de kwaliteiten van het individu, de gebruikte didactiek en van de context, de ‘leeromgeving’. In het onderwijs gaat veel aandacht uit naar dat individu en de onderwijsmethoden, en veel minder naar de leeromgeving. Ten onrechte, zo laat een Nederlands onderzoek zien.
Metagegevens
Titel
Invloed leeromgeving op opleidingsresultaten
Auteur
Sjoerd Hobma
Publicatiedatum
01-11-2017
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 11/2017
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/s12445-017-0340-0

Andere artikelen Uitgave 11/2017

Huisarts en wetenschap 11/2017 Naar de uitgave