Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Vakblad Sociaal Werk 6/2018

01-12-2018 | Methodiek

Jongeren met problemen maar zonder hulpvraag richting toekomst

In2YourPlace

Auteur: Goos Cardol

Gepubliceerd in: Vakblad Sociaal Werk | Uitgave 6/2018

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In2YourPlace is een project van LEVANTOgroep dat zich richt op jongeren van 16 tot 27 jaar die op afstand staan van de maatschappij. Het lectoraat Sociale Integratie van Zuyd Hogeschool deed onderzoek naar de effecten van dit project. Wat zijn deze effecten en wat vinden de deelnemers er zelf van?
Literatuur
go back to reference Cardol, G. & Haarsma, L. (2018). Verandering door verbinding. Handvatten voor de praktijk van de jeugdprofessional. Bussum: Coutinho. Cardol, G. & Haarsma, L. (2018). Verandering door verbinding. Handvatten voor de praktijk van de jeugdprofessional. Bussum: Coutinho.
go back to reference Dasberg, L. (1980). Pedagogiek in de schaduw van het jaar 2000 of Hulde aan de hoop. Meppel: Boom. Dasberg, L. (1980). Pedagogiek in de schaduw van het jaar 2000 of Hulde aan de hoop. Meppel: Boom.
go back to reference Winter, M., de (2017). Pedagogiek over hoop: het onmiskenbare belang van optimisme in opvoeding en onderwijs. Afscheidsrede. Utrecht: Universiteit Utrecht. Winter, M., de (2017). Pedagogiek over hoop: het onmiskenbare belang van optimisme in opvoeding en onderwijs. Afscheidsrede. Utrecht: Universiteit Utrecht.
Metagegevens
Titel
Jongeren met problemen maar zonder hulpvraag richting toekomst
In2YourPlace
Auteur
Goos Cardol
Publicatiedatum
01-12-2018
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Vakblad Sociaal Werk / Uitgave 6/2018
Print ISSN: 2468-7456
Elektronisch ISSN: 2468-7464
DOI
https://doi.org/10.1007/s12459-018-0187-x

Andere artikelen Uitgave 6/2018

Vakblad Sociaal Werk 6/2018 Naar de uitgave

Redactioneel

Praten of zwijgen